Herşeyden önce şarj cihazı ve şarj tutan bir telefon al kardeşim yoksa askeriyeye telefoncular geliyor 200-300 tl daha pahalı satıyorlar haberin olsun başıma geldi sana önerim ilk teslim oldığum gün şarjım bitti şarj aletim çalışmadı