Merhaba arkadaşlar,

4 Mayısta bedelli askerlik için birliğe teslim olacağım, fakat telefon önerisine ihtiyacım var.

Daha önce bu durumla ilgili tecrübesi olan var mı?
  • Telefonun kamerası olmamalı.
  • İnternete bağlanmamalı, sadece arama ve sms olmalı.
  • Radyo özelliği olsa iyi olur.
Bu 3 kritere uygun tuşlu telefon arıyorum, öneriniz olur mu?

Teşekkürler.