Öyle gözüküyor hocam. Yalnız şimdi gelen maile dönüş yaptım
İleti engellendi
şeklinde uyarı verdi

Mail atıp engelliyor mu ne yapıyor. Belki iban isteyecektim
Zaten fatura kesmiş. Ödeme yapmanızı bekliyor. Maili engellemesinin sebebi ise her hangi bir şekilde soru saramayasınız.
Belirli süre içinde dönüş yapmadığınızda ise bu meblağı otomatik kabullenmiş oluyorsunuz.
Adınıza şirket falan varsa kontrol edin, bu şekilde fatura kesilmişse adınıza hemen iptal edin.
Eğer adınıza şirket yoksa doğru nüfusa kayıtlı olduğunuz yerde vergi dairesine gidip şikayette bulunmanız lazım.