Buzzymedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir şirketim yok. Ekte eklediği alışverişi gerçekten yaptım ama ödemesini o zaman yapmıştım. Dediğiniz gibi ciddi bir konumu bu ? Ben şansını deniyor sanmıştım
Ödemesini yaptıysanız sorun yok.
Elinizde dekont varsa boş verin. Dekont yoksa sıkıntı. En azından ödeme makbuzu olmalıdır. Bunlar yoksa borçlusunuz.