Aynı d*landırıcıya denk gelmişiz, bende 829 TL'lik alışveriş yapmışım ama benim tarih farklı
Dikkat edelim o zaman hocam. Fatih arkadaşın gözü cüzdanımızda
Buram buram tokat kokuyor

)
Satın aldığınız firma bilgilerinizi vermiş galiba. şikayetçi olun hocam firmadan.
Başka türlü irsaliyeye ulaşma yolu yok değil mi ?