Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten fatura kesmiş. Ödeme yapmanızı bekliyor. Maili engellemesinin sebebi ise her hangi bir şekilde soru saramayasınız.
Belirli süre içinde dönüş yapmadığınızda ise bu meblağı otomatik kabullenmiş oluyorsunuz.

Adınıza şirket falan varsa kontrol edin, bu şekilde fatura kesilmişse adınıza hemen iptal edin.
Eğer adınıza şirket yoksa doğru nüfusa kayıtlı olduğunuz yerde vergi dairesine gidip şikayette bulunmanız lazım.
Bir şirketim yok. Ekte eklediği alışverişi gerçekten yaptım ama ödemesini o zaman yapmıştım. Dediğiniz gibi ciddi bir konumu bu ? Ben şansını deniyor sanmıştım