Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
143
●8.186
- 13-04-2023, 19:06:30Bence 10 yılı deviren üyelere pm kota limiti arttırılmalı. Ya da imza karakter sayısı arttırılmalı.myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2023, 19:13:04bence Coşkun hoca,
5 yıl + üyelere gram
10 yıl + üyelere çeyrek
15 yıl + üyelere yarım altın kıdem hediyesi verse güzel olur 😜 - 13-04-2023, 20:57:47benden de eskileri var, denk geliyorum ama aynı jenerasyonuz biz, iyinetten kaçanlar jenerasyonuVedatKOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

