• 13-04-2023, 17:39:19
    #64
    zaman hızlı geçiyor
  • 13-04-2023, 18:29:38
    #65
    noㅤㅤㅤㅤ
  • 13-04-2023, 19:06:30
    #66
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bizi kayırmak yerine kovmalılar. Gençlerin önünü açalım. Kafamız artık basmıyor, takılıyoruz.
    Bence 10 yılı deviren üyelere pm kota limiti arttırılmalı. Ya da imza karakter sayısı arttırılmalı.
  • 13-04-2023, 19:13:04
    #67
    bence Coşkun hoca,
    5 yıl + üyelere gram
    10 yıl + üyelere çeyrek
    15 yıl + üyelere yarım altın kıdem hediyesi verse güzel olur 😜
  • 13-04-2023, 19:29:01
    #68
    bende varım biraz
  • 13-04-2023, 19:31:04
    #69
    iyisite.NET
    Ne günlerdi be
    Bakim ben kaç olmuşum.
  • 13-04-2023, 19:33:43
    #70
    bende isterim
  • 13-04-2023, 20:27:24
    #71
    Administrator
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence Coşkun hoca,
    5 yıl + üyelere gram
    10 yıl + üyelere çeyrek
    15 yıl + üyelere yarım altın kıdem hediyesi verse güzel olur 😜
  • 13-04-2023, 20:57:47
    #72
    VedatKOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    henüz 17 olan görmedim
    benden de eskileri var, denk geliyorum ama aynı jenerasyonuz biz, iyinetten kaçanlar jenerasyonu