Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 20:57:47
#72
dll
VedatKOC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
henüz 17 olan görmedim
benden de eskileri var, denk geliyorum ama aynı jenerasyonuz biz, iyinetten kaçanlar jenerasyonu