• 13-04-2023, 15:09:42
    #37
    drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında eski üyelere ücretsiz nick değiştirme hakkı verseler iyi olurdu
    Hocam valla zamanında bir çok kez öneri olarak sundum ama dikkate almadılar.
    Hatta o zamanlar ücretli nick değiştirme bile yoktu.
    Bence de 1 defaya mahsus olmalı
  • 13-04-2023, 15:10:24
    #38
    VedatKOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin ki yine iyi baksana adam nicki (tabut) koymuş
    hahahahahaha kahkaha attim
  • 13-04-2023, 15:10:43
    #39
    Growth Manager
    bence en güzel ayrıcalıkları r10'a o kadar erken girebilmeleri, keşke ben de 10 sene önce katılabilseydim..
  • 13-04-2023, 15:11:07
    #40
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam valla zamanında bir çok kez öneri olarak sundum ama dikkate almadılar.
    Hatta o zamanlar ücretli nick değiştirme bile yoktu.
    Bence de 1 defaya mahsus olmalı
    baksanıza ben direk ad soyad yazmışım değiştiremedim
  • 13-04-2023, 15:13:07
    #41
    HizliResim.Net
    VedatKOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı özellikler azda olsa genişletilebilir diye düşünüyorum.
    Yani nebileyim en azından 10 yılı devirmiş üyelerin logosu farklı olabilir.
    13 yılı devirmişim varmı benden eski olan
    Sizden eski üyeyim diyecem ama benden eskileride var

    👉70.810 gündür buradayız
  • 13-04-2023, 15:15:27
    #42
    biz kimiz ki
  • 13-04-2023, 15:19:41
    #43
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizden eski üyeyim diyecem ama benden eskileride var

    👉70.810 gündür buradayız
    henüz 17 olan görmedim
  • 13-04-2023, 15:21:22
    #44
    HizliResim.Net
    VedatKOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    henüz 17 olan görmedim
    Var ben çok gördüm
    İlk sırada Coşkun bey var @Coşkun Çetin;

    Kendisinden daha eski üyelerde var
  • 13-04-2023, 15:21:46
    #45
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence en güzel ayrıcalıkları r10'a o kadar erken girebilmeleri, keşke ben de 10 sene önce katılabilseydim..
    o değil bak sen 3 yılda kategori modu olmuşsun, sen hepimizden önce torpillisin
    bukadar kısa sürede nasıl mod yaptılar