aslında eski üyelere ücretsiz nick değiştirme hakkı verseler iyi olurdu
Hocam valla zamanında bir çok kez öneri olarak sundum ama dikkate almadılar.
Hatta o zamanlar ücretli nick değiştirme bile yoktu.
Bence de 1 defaya mahsus olmalı
Hocam valla zamanında bir çok kez öneri olarak sundum ama dikkate almadılar.
Hatta o zamanlar ücretli nick değiştirme bile yoktu.
Bence de 1 defaya mahsus olmalı
baksanıza ben direk ad soyad yazmışım değiştiremedim
Bazı özellikler azda olsa genişletilebilir diye düşünüyorum.
Yani nebileyim en azından 10 yılı devirmiş üyelerin logosu farklı olabilir.
13 yılı devirmişim varmı benden eski olan
Sizden eski üyeyim diyecem ama benden eskileride var