Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 15:21:46
#45
VedatKOC
Jorphy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence en güzel ayrıcalıkları r10'a o kadar erken girebilmeleri, keşke ben de 10 sene önce katılabilseydim..
o değil bak sen 3 yılda kategori modu olmuşsun, sen hepimizden önce torpillisin
bukadar kısa sürede nasıl mod yaptılar