Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 15:09:42
#37
aTKn94
drift34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aslında eski üyelere ücretsiz nick değiştirme hakkı verseler iyi olurdu
Hocam valla zamanında bir çok kez öneri olarak sundum ama dikkate almadılar.
Hatta o zamanlar ücretli nick değiştirme bile yoktu.
Bence de 1 defaya mahsus olmalı