Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 15:10:43
#39
Jorphy
Growth Manager
bence en güzel ayrıcalıkları r10'a o kadar erken girebilmeleri, keşke ben de 10 sene önce katılabilseydim..