Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 15:11:07
#40
VedatKOC
aTKn94 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam valla zamanında bir çok kez öneri olarak sundum ama dikkate almadılar.
Hatta o zamanlar ücretli nick değiştirme bile yoktu.
Bence de 1 defaya mahsus olmalı
baksanıza ben direk ad soyad yazmışım
değiştiremedim