Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 19:06:30
#66
A.AY
myqatsel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence bizi kayırmak yerine kovmalılar. Gençlerin önünü açalım. Kafamız artık basmıyor, takılıyoruz.
Bence 10 yılı deviren üyelere pm kota limiti arttırılmalı. Ya da imza karakter sayısı arttırılmalı.