myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bizi kayırmak yerine kovmalılar. Gençlerin önünü açalım. Kafamız artık basmıyor, takılıyoruz.
Bence 10 yılı deviren üyelere pm kota limiti arttırılmalı. Ya da imza karakter sayısı arttırılmalı.