Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 20:27:24
#71
Coşkun Çetin
Administrator
videovevideo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence Coşkun hoca,
5 yıl + üyelere gram
10 yıl + üyelere çeyrek
15 yıl + üyelere yarım altın kıdem hediyesi verse güzel olur 😜