Script üreticilerinin script satış konularında yazdığı "r10 içi satış yasaktır" kelimesinin hukuki yaptırımı olmamasına rağmen scripti alan kişi forum içinde satış yaparsa r10 tarafından ban yermi ? gerekçe nedir ?
Not: açık kaynak kod script.
@Yeniceri;
Satın alınan scripti satamama mevzuatı
25
●1.642
- 12-04-2023, 08:34:17hukuki yaptırım yok diyorsun tek scriptimi benden habersiz çoğaltsın biri o zaman görürsün hocam neler olduğunu herşeyden önce emeğe saygı.
- 12-04-2023, 08:51:32Hukuki yaptırımı yok mu hocam 😊 Bence detaylıca tekrar araştırın hatta yasa der ki;izzyGM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eserin yani yazılımın herhangi bir şekilde veya yöntemle kopyalanmasının bir lisans sözleşmesi yapılmadığı sürece eser sahibine yani yazılımcıya ait olmasıdır. Programın depolanması da veya internet üzerinden indirilmeye hazır hale getirilmesi de bu yetki kapsamındadır. - 12-04-2023, 08:56:51Boşuna moderatör etikletleme öyle bir kural var ama reskin yapan aklanıyor. Para için her şeyi yapan insanların toplandığı forumlardan farkı kalmadı.
1 sene geçmiş adam konuyu açalı forumda reskinli php codecanyon scripti satıyor hala aktif olarak.
Aynı iş kolunda olduğumuz için ciddiye almadılar muhtemelen.
Ayrıca ben ve benim gibiler emeği ile yazıp satıyor başkası çalıp çırpıp satıyor ve sana forumç ierisinde haksız rakip çıkıyor bu da çok abes bir durum.
1 ay moderatöre mesaj attım araya deprem girdi 2 ay sonra gene yazdım inceliyoruz vs. Diyor veya başkasına aktarıyor geçiştiriyor. Bence forumda ciddi anlamda kural açığı var bu konularda. Ayrıca kyc onay yasak olup onaylı hesap satışına onay vermekte çok tezat içeriyor.. bu script satış bölümünde ki problem devam ettiği sürece bir daha premium almayacağım ve destekleyemeyeceğim bundan sonra. @Coşkun Çetin;
Script satış bölüm moderatörü görevi bırakmıştı 5 moderatöre yazdım hepsi birbirine gönderdi
sonra ne oldu bilmiyorum o kategori herhalde sadece Allah`a emanet.
https://www.r10.net/off-topic/361303...azilimlar.html
Burası webmaster forumu, dolandırıcıların, emek hırsızlarının ticaret ortamı değil. 1 senedir forumda satış yapamadım off topic den çıkamıyor olma sebebim de bu.4 kişi bunu beğendi.