Script üreticilerinin script satış konularında yazdığı "r10 içi satış yasaktır" kelimesinin hukuki yaptırımı olmamasına rağmen scripti alan kişi forum içinde satış yaparsa r10 tarafından ban yermi ? gerekçe nedir ?
Not: açık kaynak kod script.
@Yeniceri;
Hukuki yaptırımı yok mu hocam 😊 Bence detaylıca tekrar araştırın hatta yasa der ki;
Eserin yani yazılımın herhangi bir şekilde veya yöntemle kopyalanmasının bir lisans sözleşmesi yapılmadığı sürece eser sahibine yani yazılımcıya ait olmasıdır. Programın depolanması da veya internet üzerinden indirilmeye hazır hale getirilmesi de bu yetki kapsamındadır.