Script üreticilerinin script satış konularında yazdığı "r10 içi satış yasaktır" kelimesinin hukuki yaptırımı olmamasına rağmen scripti alan kişi forum içinde satış yaparsa r10 tarafından ban yermi ? gerekçe nedir ?
Not: açık kaynak kod script.
@Yeniceri;