• 08-04-2023, 12:54:10
    #10
    Hocam şuan 14 Pro kullanıyorum ama oyunda oynasam saatlerce müzikte dinlesem cihazda hiç ısınma olmuyor siz apple destekle bir konuşun telefon üzerindeki uygulamadan
  • 08-04-2023, 12:54:29
    #11
    Şu anda aktif olarak yurt dışı 14 pro max kullanmaktayım.
    Öncesinde de türkiye cihazı 14 pro max kullanıyordum.

    Hemen hemen tüm işlerimi bu cihaz üzerinden halletmekteyim (dosya kayıtları, müzik, navigasyon, sistem düzenleme, web sitesi içerikleri düzenleme).
    Asla en ufak bir ısınma sorunu olmadı.

    Fakat daha önce kullandığım cihaz olan iphone x modelinde sizin yaşadığınız sorunu yaşamıştım ve istanbul zorlu center da yer alan apple store’a cihazı götürdüm.
    İncelemeler sonucu cihaz kaynaklı problem olduğu tespit edilip sıfırı ile değişimi sağlanmıştı.

    Şansınızı denemenizi tavsiye ediyorum.
    Bol şanslar.
  • 08-04-2023, 12:54:34
    #12
    Şarjdayken kullanmadığım sürece telefonun hiç ısındığını görmedim.
  • 08-04-2023, 12:56:11
    #13
    Kullanmıyorum fakat 60bin TL para saydın ısınma olmaması lazım
  • 08-04-2023, 12:56:25
    #14
    Üyeliği durduruldu
    FoxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarjdayken kullanmadığım sürece telefonun hiç ısındığını görmedim.
    Toca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anda aktif olarak yurt dışı 14 pro max kullanmaktayım.
    Öncesinde de türkiye cihazı 14 pro max kullanıyordum.

    Hemen hemen tüm işlerimi bu cihaz üzerinden halletmekteyim (dosya kayıtları, müzik, navigasyon, sistem düzenleme, web sitesi içerikleri düzenleme).
    Asla en ufak bir ısınma sorunu olmadı.

    Fakat daha önce kullandığım cihaz olan iphone x modelinde sizin yaşadığınız sorunu yaşamıştım ve istanbul zorlu center da yer alan apple store’a cihazı götürdüm.
    İncelemeler sonucu cihaz kaynaklı problem olduğu tespit edilip sıfırı ile değişimi sağlanmıştı.

    Şansınızı denemenizi tavsiye ediyorum.
    Bol şanslar.
    Ugl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan 14 Pro kullanıyorum ama oyunda oynasam saatlerce müzikte dinlesem cihazda hiç ısınma olmuyor siz apple destekle bir konuşun telefon üzerindeki uygulamadan
    Ben en iyisi denilenlere göre iPhone numarasından iPhone'u arayayım bir değişim talebinde bulunayım 15 günlük koşulsuz şartsız değişim süresi dolalı 4 gün oldu zaten yardımcı oluruz demişlerdi denilenlere göre başka çare yok
  • 08-04-2023, 13:10:01
    #15
    MFK
    🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar alalı maks 3 hafta oldu çok aşırı ısınıyor yani neden çözemedim üretim kaynaklı hata mı değişir mi ne yapmam gerekir bilemedim Apple com tr garantili cihaz online dan aldım özellikle garantisi düzgün olması için yardımcı olur musunuz ?
    Hayır gayet normaldir çok aşırı yapmaz ama ara ara yapar bende de var yd hatta oda yapıyor bence büyük bir sorun değildir kullandığınız araptörünüz orjinal olmasına dikkat edin veya isterseniz bi apple teknik servisede götürün büyük ihtimalle bütün testlerden başarılı geçti olucsk ama yinede bi deneyin
  • 08-04-2023, 13:32:48
    #16
    14 pro max purple 1 aylık cihaz, ısınma yok
  • 08-04-2023, 13:42:13
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Corvette adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı model cihazınız var mı bilmiyorum fakat 14 pro max için bu geçerli değil. Şarjda kullanırken bile ısınmayan bir cihaz normal şartlarda.
    İstanbul zorlu mantıklı olur mu ?
  • 08-04-2023, 14:10:29
    #18
    Kurumsal PLUS
    Hocam internet paylaşımı mobil veri üzerinden ise ısınabilir. Normal kullanımda 2 saat TikTok vb. Gibi yerlerde takılıp ısınıyorsa anakart ta sorun vardır. Aynı sorun İphone 12 de başıma geldi. İphone 12 Japonya üretimi Aldım. 1 saatte tiktokta ısınıyordu. Satıp ABD malı aldım düzeldi.
    Anakart lehimden kaynaklanıyor diye öğrenmiştim bunu. Isınması fazla ise tr garantili ise değişim yaşıyorlar