Şarjdayken kullanmadığım sürece telefonun hiç ısındığını görmedim.
Şu anda aktif olarak yurt dışı 14 pro max kullanmaktayım.
Öncesinde de türkiye cihazı 14 pro max kullanıyordum.
Hemen hemen tüm işlerimi bu cihaz üzerinden halletmekteyim (dosya kayıtları, müzik, navigasyon, sistem düzenleme, web sitesi içerikleri düzenleme).
Asla en ufak bir ısınma sorunu olmadı.
Fakat daha önce kullandığım cihaz olan iphone x modelinde sizin yaşadığınız sorunu yaşamıştım ve istanbul zorlu center da yer alan apple storea cihazı götürdüm.
İncelemeler sonucu cihaz kaynaklı problem olduğu tespit edilip sıfırı ile değişimi sağlanmıştı.
Şansınızı denemenizi tavsiye ediyorum.
Bol şanslar.
Hocam şuan 14 Pro kullanıyorum ama oyunda oynasam saatlerce müzikte dinlesem cihazda hiç ısınma olmuyor siz apple destekle bir konuşun telefon üzerindeki uygulamadan
Ben en iyisi denilenlere göre iPhone numarasından iPhone'u arayayım bir değişim talebinde bulunayım 15 günlük koşulsuz şartsız değişim süresi dolalı 4 gün oldu zaten yardımcı oluruz demişlerdi denilenlere göre başka çare yok