Şu anda aktif olarak yurt dışı 14 pro max kullanmaktayım.
Öncesinde de türkiye cihazı 14 pro max kullanıyordum.
Hemen hemen tüm işlerimi bu cihaz üzerinden halletmekteyim (dosya kayıtları, müzik, navigasyon, sistem düzenleme, web sitesi içerikleri düzenleme).
Asla en ufak bir ısınma sorunu olmadı.
Fakat daha önce kullandığım cihaz olan iphone x modelinde sizin yaşadığınız sorunu yaşamıştım ve istanbul zorlu center da yer alan apple storea cihazı götürdüm.
İncelemeler sonucu cihaz kaynaklı problem olduğu tespit edilip sıfırı ile değişimi sağlanmıştı.
Şansınızı denemenizi tavsiye ediyorum.
Bol şanslar.