Arkadaşlar alalı maks 3 hafta oldu çok aşırı ısınıyor yani neden çözemedim üretim kaynaklı hata mı değişir mi ne yapmam gerekir bilemedim Apple com tr garantili cihaz online dan aldım özellikle garantisi düzgün olması için yardımcı olur musunuz ?
Hayır gayet normaldir çok aşırı yapmaz ama ara ara yapar bende de var yd hatta oda yapıyor bence büyük bir sorun değildir kullandığınız araptörünüz orjinal olmasına dikkat edin veya isterseniz bi apple teknik servisede götürün büyük ihtimalle bütün testlerden başarılı geçti olucsk ama yinede bi deneyin