Merhaba arkadaşlar, 150 m2 evim var,
Dış cephe yalıtımı yapıldı.
Cam balkonlar kapanıyor yeni kombi alacağım
24kw Demirdöküm Nitromix işimi görmez mi. 28kw mı almalıyım
Kombi Seçimi Hakkında Yardım lütfen
5
●78
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 05-04-2023, 12:47:17165 m2lik eve kombiciler 24kw önerdi. M2 üzerinden değil petek sayısına göre öneriyorlar. 11 petek için 24 kw demirdöküm nitromix taktırdık. Güzel de ısınıyor. Yalıtım ve cam balkon bizde de var.Symbolic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2023, 13:25:52Hocam bende toplam 2 tane 1 metre gerisi hep 60 80 cm toplamda 10 petek varAliYucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2023, 13:31:05Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Demirdöküm nitromix p24 24 kw yeterli olacaktır. Bende 90lık ve 100lük petekler genelde. Yine kombicilere de danışabilirsiniz. Hatta ben 28 kw alacaktım. Doğalgaz tesisat için hesaplama yapan mühendis gerek yok 24 kw rahat işini görür demişti. Gayet yeterli oldu.Symbolic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2023, 15:29:33hocam uzmanlığım yok fakat bir yakınımda yaklaşık 150m yerden ısıtma
eca confeo premix siyah 24kw kombi var
eksikler uzaktaki 2 odayı eko modunda ısıtma sıfır .
nedenleri arasında sadece kombi değil tabiki tesisat döşemesi kablo ve yalıtım kalitesi vb de olabilir tabi vaktinde takılırken adam bize 30kw 35kw olursa daha iyi ısınır ve enerji maliyeti anlamında 30kw daha uygun olur demişti pişman oldular keşke 30kw takılsaydı diyorlar komşuları eko modda ısınıyor kendileri confor modunda yakıyor elektrik ve dogalgaz faturası arasındaki fark %15-25 arasında değişiyormuş