Merhaba arkadaşlar, 150 m2 evim var,
Dış cephe yalıtımı yapıldı.
Cam balkonlar kapanıyor yeni kombi alacağım
24kw Demirdöküm Nitromix işimi görmez mi. 28kw mı almalıyım
165 m2lik eve kombiciler 24kw önerdi. M2 üzerinden değil petek sayısına göre öneriyorlar. 11 petek için 24 kw demirdöküm nitromix taktırdık. Güzel de ısınıyor. Yalıtım ve cam balkon bizde de var.