hocam uzmanlığım yok fakat bir yakınımda yaklaşık 150m yerden ısıtma
eca confeo premix siyah 24kw kombi var

eksikler uzaktaki 2 odayı eko modunda ısıtma sıfır .

nedenleri arasında sadece kombi değil tabiki tesisat döşemesi kablo ve yalıtım kalitesi vb de olabilir tabi vaktinde takılırken adam bize 30kw 35kw olursa daha iyi ısınır ve enerji maliyeti anlamında 30kw daha uygun olur demişti pişman oldular keşke 30kw takılsaydı diyorlar komşuları eko modda ısınıyor kendileri confor modunda yakıyor elektrik ve dogalgaz faturası arasındaki fark %15-25 arasında değişiyormuş