Merhaba arkadaşlar, 150 m2 evim var,
Dış cephe yalıtımı yapıldı.
Cam balkonlar kapanıyor yeni kombi alacağım
24kw Demirdöküm Nitromix işimi görmez mi. 28kw mı almalıyım