İsveç de Yaşıyorum, Sorularınızı Cevaplayabilirim ?
40
●3.762
- 05-04-2023, 03:46:17şuan şahıs şirketi kurup e ticaret yapmaktayım. ilk geldiğimde marketde reon görevlisi olaral çalışıyordum sonra fabrikaya geçiş yaptım böylelikle oturma izni alabildim bu iş sözleşmelerim sayesinde.karikat urname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inanın hocam %99 azaldımbtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan yağ kuyruğundayım hıcamhusamettinunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olmasını temenni ederim. ilk gittiğimde bir akrabam sayesinde gelebilmiştim vize alabilmiştim. markette reon görevlisi ve fabrikalarda çalıştım bu şekilde vizem uzadı. yabancı bir yere gittiniz mi hani zamanla tanışıp muhattap olup bir şekilde anlaşmaya başlıyorsunuz.SidneS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle en kolay yoldan vize almanızın yolu İsveçten birini bulup onun evine yerleşmeniz gerekecek 1 yıllık vize alabilirsiniz böylelikle ve rahatlıkla bu 1 yıl içinde çok rahat iş bulabilirsiniz ve iş sözleşmeniz sizin oturma izniniz olacak. temel düzeyde İsveççe veya İngilizce bildiğinizi kanıtlamanız gerek tabi.Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-04-2023, 03:49:10şahıs şirketi kurup bir sanal ofis kiraladım ve e ticaret yapmaya başladım. daha sonra limitede geçtim tabi limitede geçince belirli bir miktar paranı verecekleri özel banka hesabına yatırmanız gerekiyor yaklaşık 50 bin türk lirası değerinde bir meblayı. bu sayede oturma izni alabildim. yani bir iş kurdum bu işi kurunca oturma izni alabiliyorsunuz.temel seviyede ingilizce ve isveççe öğrenmek şart.Hopeless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2023, 03:49:13O zaman sizin İsveçte tanıdığınız vardı gitmeden önce sanırım?oguzgk1s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2023, 03:56:42tabi akrabam aracılığı ile gelmiştim ilk olarak. aslında İsveçe girmenin 3 aylık süreçle sonuçlanan, 6 aylık süreçle sonuçlanan ve 80 günlük süreçle sonuçalanan birden farklı vize alma yolu var.Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
23.500 SEK asgari ücret, alım gücü iyi fakat ev kiraları biraz pahalı türkiye ye benzetilebilir ev konusunda.ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orada Türkler çok diye biliyorum hocam sizde daha öncesinden ordan bir Türkle tanışsanız keşke sizler için daha kolay olacaktır.SidneS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

( lütfen evet diyin.