• 05-04-2023, 03:40:12
    #10
    Nasıl gittiğinizin sürecini kısa bir şekilde anlatabilir misiniz?
  • 05-04-2023, 03:43:41
    #11
    1 yıllık almış olduğunuz vizeyle iş bulabileceğinizi düşünmüyorum ( çalışma izni olayını nasıl yaptınız ) evlendiniz muhtemelen? biraz detay verir misiniz?
  • 05-04-2023, 03:46:17
    #12
    karikat urname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne işle meşgulsünüz hocam? İş kurup mu gittiniz yoksa gidip orada işe mi girdiniz?
    şuan şahıs şirketi kurup e ticaret yapmaktayım. ilk geldiğimde marketde reon görevlisi olaral çalışıyordum sonra fabrikaya geçiş yaptım böylelikle oturma izni alabildim bu iş sözleşmelerim sayesinde.
    mbtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye insanından ve gündeminden uzak kalarak stres seviyeniz yüzde kaç azaldı hocam 😄 moral-motivasyonunuzda ne gibi artışlar oldu?
    inanın hocam %99 azaldı
    husamettinunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok kötü durumdasınız dimi hocam, ekonomik olarak bizi kıskanıyorsunuz. Ekmek sırasındasınız dimi hocam? bizim süper güç olmamız için her gün ayin yapıyorsunuz dimi hocam ( lütfen evet diyin.
    şuan yağ kuyruğundayım hıcam
    SidneS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 gün sonra avusturyaya gidiyorum, ilk gittiğinizde ne iş yaptınız nasıl iş buldunuz insanlarla nasıl anlaştınız?
    hayırlı olmasını temenni ederim. ilk gittiğimde bir akrabam sayesinde gelebilmiştim vize alabilmiştim. markette reon görevlisi ve fabrikalarda çalıştım bu şekilde vizem uzadı. yabancı bir yere gittiniz mi hani zamanla tanışıp muhattap olup bir şekilde anlaşmaya başlıyorsunuz.
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl gittiğinizin sürecini kısa bir şekilde anlatabilir misiniz?
    öncelikle en kolay yoldan vize almanızın yolu İsveçten birini bulup onun evine yerleşmeniz gerekecek 1 yıllık vize alabilirsiniz böylelikle ve rahatlıkla bu 1 yıl içinde çok rahat iş bulabilirsiniz ve iş sözleşmeniz sizin oturma izniniz olacak. temel düzeyde İsveççe veya İngilizce bildiğinizi kanıtlamanız gerek tabi.
  • 05-04-2023, 03:49:10
    #13
    Hopeless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıllık almış olduğunuz vizeyle iş bulabileceğinizi düşünmüyorum ( çalışma izni olayını nasıl yaptınız ) evlendiniz muhtemelen? biraz detay verir misiniz?
    şahıs şirketi kurup bir sanal ofis kiraladım ve e ticaret yapmaya başladım. daha sonra limitede geçtim tabi limitede geçince belirli bir miktar paranı verecekleri özel banka hesabına yatırmanız gerekiyor yaklaşık 50 bin türk lirası değerinde bir meblayı. bu sayede oturma izni alabildim. yani bir iş kurdum bu işi kurunca oturma izni alabiliyorsunuz.temel seviyede ingilizce ve isveççe öğrenmek şart.
  • 05-04-2023, 03:49:13
    #14
    oguzgk1s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle en kolay yoldan vize almanızın yolu İsveçten birini bulup onun evine yerleşmeniz gerekecek 1 yıllık vize alabilirsiniz böylelikle ve rahatlıkla bu 1 yıl içinde çok rahat iş bulabilirsiniz ve iş sözleşmeniz sizin oturma izniniz olacak. temel düzeyde İsveççe veya İngilizce bildiğinizi kanıtlamanız gerek tabi.
    O zaman sizin İsveçte tanıdığınız vardı gitmeden önce sanırım?
  • 05-04-2023, 03:51:11
    #15
    hocam asgari ücret kaç kron ev kiraları alım gücü nasıl?
  • 05-04-2023, 03:51:14
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Ben aile birleşimi olarak gidiyorum vizem geldi evim falan var Şuan orda herşey tamam işte iş konusunda tereddütüm var oda gidince görücez
  • 05-04-2023, 03:55:17
    #17
    Bütün ümidim gençliktedir
    Aslında çok güzel bir ülke ama havası soğuk. İsveç'te de Almanya ve İngiltere gibi sürekli kapalı hava mı var? İnsanları nasıl? Gece hayatı nasıl? İnsanların Türklere bakış açısı nasıl? Yeşil pasaport ile gelsem kalabilir miyim orada
  • 05-04-2023, 03:56:42
    #18
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman sizin İsveçte tanıdığınız vardı gitmeden önce sanırım?
    tabi akrabam aracılığı ile gelmiştim ilk olarak. aslında İsveçe girmenin 3 aylık süreçle sonuçlanan, 6 aylık süreçle sonuçlanan ve 80 günlük süreçle sonuçalanan birden farklı vize alma yolu var.
    ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam asgari ücret kaç kron ev kiraları alım gücü nasıl?
    23.500 SEK asgari ücret, alım gücü iyi fakat ev kiraları biraz pahalı türkiye ye benzetilebilir ev konusunda.
    SidneS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aile birleşimi olarak gidiyorum vizem geldi evim falan var Şuan orda herşey tamam işte iş konusunda tereddütüm var oda gidince görücez
    orada Türkler çok diye biliyorum hocam sizde daha öncesinden ordan bir Türkle tanışsanız keşke sizler için daha kolay olacaktır.