1 yıllık almış olduğunuz vizeyle iş bulabileceğinizi düşünmüyorum ( çalışma izni olayını nasıl yaptınız ) evlendiniz muhtemelen? biraz detay verir misiniz?
şahıs şirketi kurup bir sanal ofis kiraladım ve e ticaret yapmaya başladım. daha sonra limitede geçtim tabi limitede geçince belirli bir miktar paranı verecekleri özel banka hesabına yatırmanız gerekiyor yaklaşık 50 bin türk lirası değerinde bir meblayı. bu sayede oturma izni alabildim. yani bir iş kurdum bu işi kurunca oturma izni alabiliyorsunuz.temel seviyede ingilizce ve isveççe öğrenmek şart.