• 05-04-2023, 03:32:23
    #1
    Hayırlı geceler arkadaşlar,

    4 yıldır İsveçte yaşıyorum, tek başıma yerleşip hayatımı devam ettiriyorum.
    100 binden fazla Türk ve Türk kökenli insanlar yaşamaktadır bu güzel Deniz Ülkesinde.
    Ülke ile ilgili ya da farklı olarak sormak istediğiniz tüm soruları yanıtlamak istiyorum.
  • 05-04-2023, 03:33:10
    #2
    Türkiyede yaşayanları kıskanıyor musunuz hocam
  • 05-04-2023, 03:35:53
    #3
    Nasıl yerleştiniz dil var mıydı kısa bir özet geçebilir mısınız zahmet olmaz ise
  • 05-04-2023, 03:36:36
    #4
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede yaşayanları kıskanıyor musunuz hocam
    hocam hiç sormayın bu Ülkeden biran önce kurtulup güzelim Ülkeme gelmek istiyorum ( ironi )
  • 05-04-2023, 03:37:52
    #5
    MamiBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yerleştiniz dil var mıydı kısa bir özet geçebilir mısınız zahmet olmaz ise
    1 yıllık vize aldım hocam, dil olarak bir yeterlilik istiyor temel düzeyde İsveççe ya da İngilizce bilmeniz gerekmektedir.
  • 05-04-2023, 03:38:12
    #6
    Ne işle meşgulsünüz hocam? İş kurup mu gittiniz yoksa gidip orada işe mi girdiniz?
  • 05-04-2023, 03:38:14
    #7
    Türkiye insanından ve gündeminden uzak kalarak stres seviyeniz yüzde kaç azaldı hocam 😄 moral-motivasyonunuzda ne gibi artışlar oldu?
  • 05-04-2023, 03:39:22
    #8
    Çok kötü durumdasınız dimi hocam, ekonomik olarak bizi kıskanıyorsunuz. Ekmek sırasındasınız dimi hocam? bizim süper güç olmamız için her gün ayin yapıyorsunuz dimi hocam ( lütfen evet diyin.
  • 05-04-2023, 03:39:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    5 gün sonra avusturyaya gidiyorum, ilk gittiğinizde ne iş yaptınız nasıl iş buldunuz insanlarla nasıl anlaştınız?