MamiBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yerleştiniz dil var mıydı kısa bir özet geçebilir mısınız zahmet olmaz ise
1 yıllık vize aldım hocam, dil olarak bir yeterlilik istiyor temel düzeyde İsveççe ya da İngilizce bilmeniz gerekmektedir.