karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiyede yaşayanları kıskanıyor musunuz hocam
hocam hiç sormayın bu Ülkeden biran önce kurtulup güzelim Ülkeme gelmek istiyorum ( ironi )