Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman sizin İsveçte tanıdığınız vardı gitmeden önce sanırım?
tabi akrabam aracılığı ile gelmiştim ilk olarak. aslında İsveçe girmenin 3 aylık süreçle sonuçlanan, 6 aylık süreçle sonuçlanan ve 80 günlük süreçle sonuçalanan birden farklı vize alma yolu var.
ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam asgari ücret kaç kron ev kiraları alım gücü nasıl?
23.500 SEK asgari ücret, alım gücü iyi fakat ev kiraları biraz pahalı türkiye ye benzetilebilir ev konusunda.
SidneS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben aile birleşimi olarak gidiyorum vizem geldi evim falan var Şuan orda herşey tamam işte iş konusunda tereddütüm var oda gidince görücez
orada Türkler çok diye biliyorum hocam sizde daha öncesinden ordan bir Türkle tanışsanız keşke sizler için daha kolay olacaktır.