• 29-03-2023, 01:55:33
    #1
    Ev sahibi 2500 den 6000₺ yapmak istiyor kirayı fakat biz 5000₺ yi kabul ediyoruz ayriyetten 12 ay dolmadan sözleşmeyi bosverin tarzın da konuşuyor sözleşme bitmesine 2 ay var fakat o ayın 1 in de direk arttırılmış şekil de kirayı istiyor.

    Sizce kirayı tefe TÜFE'ye gore mi arttirsam ona bir sürpriz olsa hep i ban dan gönderiyorum

    Ve eve girerken 200₺ yazmış vergi kaçırmak için 3 YİLİM DOLACAK 2 AY SONRA

    SİZCE NE YAPMALİYİM?

    Geçen yıl da 100₺ fazla yapmıştım
  • 29-03-2023, 01:57:31
    #2
    Uğraşacak enerjin varsa yapacağın belli... Çok uzatırsa da vergi kaçırdığını söylersin şikayet edersin VD'sine...
  • 29-03-2023, 01:58:30
    #3
    artolive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uğraşacak enerjin varsa yapacağın belli... Çok uzatırsa da vergi kaçırdığını söylersin şikayet edersin VD'sine...
    Sözleşmeye 200₺ yazmış hocam her türlü haklı değil miyim? Sence tefe TÜFE'ye gore mi arttirsam?
  • 29-03-2023, 02:04:37
    #4
    zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiracimiz 2500 den 6000₺ yapmak istiyor kirayı fakat biz 5000₺ yi kabul ediyoruz ayriyetten 12 ay dolmadan sözleşmeyi bosverin tarzın da konuşuyor sözleşme bitmesine 2 ay var fakat o ayın 1 in de direk arttırılmış şekil de kirayı istiyor.

    Sizce kirayı tefe TÜFE'ye gore mi arttirsam ona bir sürpriz olsa hep i ban dan gönderiyorum

    Ve eve girerken 200₺ yazmış vergi kaçırmak için 3 YİLİM DOLACAK 2 AY SONRA

    SİZCE NE YAPMALİYİM?

    Geçen yıl da 100₺ fazla yapmıştım
    Kiracınız mı ev sahibininiz mi?
  • 29-03-2023, 02:05:27
    #5
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiracınız mı ev sahibininiz mi?
    Evet özür dilerim yanlış yazmışım
  • 29-03-2023, 02:09:43
    #6
    Dediğini kabul edersen 6 ay sonra aynı olayları tekrar yaşayabilirsin erken zam vs ,sözleşmeniz bittiğinde yüzde 25 olarak devam edin.
  • 29-03-2023, 02:11:32
    #7
    Tatarstan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğini kabul edersen 6 ay sonra aynı olayları tekrar yaşayabilirsin erken zam vs ,sözleşmeniz bittiğinde yüzde 25 olarak devam edin.
    Ben yine bu ay 2500 olarak atacağım kaçıncı ay olduğu yazarak beni arayıp konuşmak isterse eğer ona önümüz de ki ay %25 sürprizi yapayım diyorum her türlü haklıyım değil mi?
  • 29-03-2023, 02:25:21
    #8
    zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibi 2500 den 6000₺ yapmak istiyor kirayı fakat biz 5000₺ yi kabul ediyoruz ayriyetten 12 ay dolmadan sözleşmeyi bosverin tarzın da konuşuyor sözleşme bitmesine 2 ay var fakat o ayın 1 in de direk arttırılmış şekil de kirayı istiyor.

    Sizce kirayı tefe TÜFE'ye gore mi arttirsam ona bir sürpriz olsa hep i ban dan gönderiyorum

    Ve eve girerken 200₺ yazmış vergi kaçırmak için 3 YİLİM DOLACAK 2 AY SONRA

    SİZCE NE YAPMALİYİM?

    Geçen yıl da 100₺ fazla yapmıştım
    Kiranın tamamını bankadan mı yatırıyorsunuz yoksa sadece sözleşmede yazan kısmını mı bankadan ödüyorsunuz?
  • 29-03-2023, 02:28:37
    #9
    KAYNAKSOFTBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiranın tamamını bankadan mı yatırıyorsunuz yoksa sadece sözleşmede yazan kısmını mı bankadan ödüyorsunuz?
    tamamı bankadan i ban dan iletiyoruz. sözleşmeye 200tl yazmış emlakcı sözleşmesin de normal olan yazıyormuş kendince kurnaz arkadaş