Ev sahibi 2500 den 6000₺ yapmak istiyor kirayı fakat biz 5000₺ yi kabul ediyoruz ayriyetten 12 ay dolmadan sözleşmeyi bosverin tarzın da konuşuyor sözleşme bitmesine 2 ay var fakat o ayın 1 in de direk arttırılmış şekil de kirayı istiyor.

Sizce kirayı tefe TÜFE'ye gore mi arttirsam ona bir sürpriz olsa hep i ban dan gönderiyorum

Ve eve girerken 200₺ yazmış vergi kaçırmak için 3 YİLİM DOLACAK 2 AY SONRA

SİZCE NE YAPMALİYİM?

Geçen yıl da 100₺ fazla yapmıştım