artolive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uğraşacak enerjin varsa yapacağın belli... Çok uzatırsa da vergi kaçırdığını söylersin şikayet edersin VD'sine...
Sözleşmeye 200₺ yazmış hocam her türlü haklı değil miyim? Sence tefe TÜFE'ye gore mi arttirsam?