KAYNAKSOFTBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kiranın tamamını bankadan mı yatırıyorsunuz yoksa sadece sözleşmede yazan kısmını mı bankadan ödüyorsunuz?
tamamı bankadan i ban dan iletiyoruz. sözleşmeye 200tl yazmış emlakcı sözleşmesin de normal olan yazıyormuş kendince kurnaz arkadaş