Konu
Kira mağdurları (bilgisi olan)
29-03-2023, 02:28:37
#9
zeusQ
KAYNAKSOFTBT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kiranın tamamını bankadan mı yatırıyorsunuz yoksa sadece sözleşmede yazan kısmını mı bankadan ödüyorsunuz?
tamamı bankadan i ban dan iletiyoruz. sözleşmeye 200tl yazmış emlakcı sözleşmesin de normal olan yazıyormuş kendince kurnaz arkadaş