Tatarstan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğini kabul edersen 6 ay sonra aynı olayları tekrar yaşayabilirsin erken zam vs ,sözleşmeniz bittiğinde yüzde 25 olarak devam edin.
Ben yine bu ay 2500 olarak atacağım kaçıncı ay olduğu yazarak beni arayıp konuşmak isterse eğer ona önümüz de ki ay %25 sürprizi yapayım diyorum her türlü haklıyım değil mi?