Ya Arkadaş bu Amazon.com.tr neden bu kadar iyi?
31
●2.600
- 29-03-2023, 02:07:11Hocam Her siparişe fatura kesiyorlar alttaki linkten fatura bilginizi doldurmaniz gerekli amazon gibi buyuk firma zaten faturasiz iş yapmazramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://www.amazon.com.tr/tax/registrations/view - 29-03-2023, 02:09:18Ticari fatura kesmiyordu önceden.Artık bireysel veya kurumsal fatura alabilirsiniz diye yazıyor şu anda.fruko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2023, 11:03:49Katılıyorum. Resmen iyi niyetlerini suistimal etmişsiniz. Amazon iyi ama müşterileri kötü.DevilKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2023, 11:43:22Çalıştığım şirkete kumpas gerekiyordu bir çeşit ölçüm aleti bilmeyenler için, satın aldım ertesi gün elime ulaştı. Dün mail gelmiş ürünün fiyatı ucuzladı diye aradaki fiyat farkını hediye kartı olarak göndermişler. Ne desem bilemedim çok farklı çok iyi bir çalışma tarzları var.
- 29-03-2023, 11:49:22Aynen bana da geldi işin ilginci bu ürünü ben iade etmiştim ona rağmen hediye kuponu geldi müşteri memnuniyeti bambaşka bir seviyede gerçekten.d4vis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2023, 13:30:18Hocam kurumsal fatura seçeneği geldi. (Çok şükür) 2-3 ay belki daha fazla oldu geleli. Evet ilk zamanlar yoktu bende bazı şeylri oradan alamıyordum ancak sonrasında bu özellik geldi çok şükür.ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2023, 14:58:076 ay öncesine kadar trendyol market ve trendyol yemek uygulamalarında aylık ortalama 3000 - 4000 TL alışveriş yapan birisi olarak, trendyol bana uygulamaları sildirecek acayip bir saçmalık yaptı.OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trendyol yemek bana teslim edilmeyen 60 TL lik lahmacun siparişim için para iadesi yapmak yerine iade talebinde bulunduğum için hesabımı banladı, müşteri temsilcisine bu nasıl bir mantık diye soruyorum hiçbir mantıklı cevap veremedi. Sırf inat olsun diye tüketici hakem heyetine başvurdum ve aradan 3 ay sonra para iadesi yaptılar. Trendyola ait tüm uygulamaları sildim aylardır kullanmıyorum çok rahatım herkese tavsiye ederim. Trendyol pişmanlıktır.

