Hiç kullanmıyorum çünkü fatura kesmiyorlar.Gerekirse daha fazla ödeyip fatura kesen bir yerden alıyorum.
Hocam Her siparişe fatura kesiyorlar alttaki linkten fatura bilginizi doldurmaniz gerekli amazon gibi buyuk firma zaten faturasiz iş yapmaz
https://www.amazon.com.tr/tax/registrations/view