• 28-03-2023, 20:51:16
    #19
    Haklısınız mükemmel hizmet veriyorlar, internetten alışveriş yaparken benim ilk tercihim her zaman Amazon oluyor.
  • 29-03-2023, 02:07:11
    #20
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kullanmıyorum çünkü fatura kesmiyorlar.Gerekirse daha fazla ödeyip fatura kesen bir yerden alıyorum.
    Hocam Her siparişe fatura kesiyorlar alttaki linkten fatura bilginizi doldurmaniz gerekli amazon gibi buyuk firma zaten faturasiz iş yapmaz
    https://www.amazon.com.tr/tax/registrations/view
  • 29-03-2023, 02:09:18
    #21
    fruko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Her siparişe fatura kesiyorlar alttaki linkten fatura bilginizi doldurmaniz gerekli amazon gibi buyuk firma zaten faturasiz iş yapmaz
    https://www.amazon.com.tr/tax/registrations/view
    Ticari fatura kesmiyordu önceden.Artık bireysel veya kurumsal fatura alabilirsiniz diye yazıyor şu anda.
  • 29-03-2023, 11:03:49
    #22
    DevilKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendiniz o ürünü sevmedi diye almış olduğunuz satıcı açık ürünü ne yapacak hocam biraz da insaflı davransınız keşke,yeme garantili satılıyorsa ayrı ama yaptığınız yakışmamış.
    Katılıyorum. Resmen iyi niyetlerini suistimal etmişsiniz. Amazon iyi ama müşterileri kötü.
  • 29-03-2023, 11:43:22
    #23
    Çalıştığım şirkete kumpas gerekiyordu bir çeşit ölçüm aleti bilmeyenler için, satın aldım ertesi gün elime ulaştı. Dün mail gelmiş ürünün fiyatı ucuzladı diye aradaki fiyat farkını hediye kartı olarak göndermişler. Ne desem bilemedim çok farklı çok iyi bir çalışma tarzları var.
  • 29-03-2023, 11:49:22
    #24
    d4vis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalıştığım şirkete kumpas gerekiyordu bir çeşit ölçüm aleti bilmeyenler için, satın aldım ertesi gün elime ulaştı. Dün mail gelmiş ürünün fiyatı ucuzladı diye aradaki fiyat farkını hediye kartı olarak göndermişler. Ne desem bilemedim çok farklı çok iyi bir çalışma tarzları var.
    Aynen bana da geldi işin ilginci bu ürünü ben iade etmiştim ona rağmen hediye kuponu geldi müşteri memnuniyeti bambaşka bir seviyede gerçekten.
  • 29-03-2023, 13:30:18
    #25
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kullanmıyorum çünkü fatura kesmiyorlar.Gerekirse daha fazla ödeyip fatura kesen bir yerden alıyorum.
    Hocam kurumsal fatura seçeneği geldi. (Çok şükür) 2-3 ay belki daha fazla oldu geleli. Evet ilk zamanlar yoktu bende bazı şeylri oradan alamıyordum ancak sonrasında bu özellik geldi çok şükür.
  • 29-03-2023, 13:38:07
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Mesajım bu kadar arkadaşlar

  • 29-03-2023, 14:58:07
    #27
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde trendyolla sorun yaşada sen o zaman gör gerçek yüzlerini.
    6 ay öncesine kadar trendyol market ve trendyol yemek uygulamalarında aylık ortalama 3000 - 4000 TL alışveriş yapan birisi olarak, trendyol bana uygulamaları sildirecek acayip bir saçmalık yaptı.

    Trendyol yemek bana teslim edilmeyen 60 TL lik lahmacun siparişim için para iadesi yapmak yerine iade talebinde bulunduğum için hesabımı banladı, müşteri temsilcisine bu nasıl bir mantık diye soruyorum hiçbir mantıklı cevap veremedi. Sırf inat olsun diye tüketici hakem heyetine başvurdum ve aradan 3 ay sonra para iadesi yaptılar. Trendyola ait tüm uygulamaları sildim aylardır kullanmıyorum çok rahatım herkese tavsiye ederim. Trendyol pişmanlıktır.