OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde trendyolla sorun yaşada sen o zaman gör gerçek yüzlerini.
6 ay öncesine kadar trendyol market ve trendyol yemek uygulamalarında aylık ortalama 3000 - 4000 TL alışveriş yapan birisi olarak, trendyol bana uygulamaları sildirecek acayip bir saçmalık yaptı.

Trendyol yemek bana teslim edilmeyen 60 TL lik lahmacun siparişim için para iadesi yapmak yerine iade talebinde bulunduğum için hesabımı banladı, müşteri temsilcisine bu nasıl bir mantık diye soruyorum hiçbir mantıklı cevap veremedi. Sırf inat olsun diye tüketici hakem heyetine başvurdum ve aradan 3 ay sonra para iadesi yaptılar. Trendyola ait tüm uygulamaları sildim aylardır kullanmıyorum çok rahatım herkese tavsiye ederim. Trendyol pişmanlıktır.