ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç kullanmıyorum çünkü fatura kesmiyorlar.Gerekirse daha fazla ödeyip fatura kesen bir yerden alıyorum.
Hocam kurumsal fatura seçeneği geldi. (Çok şükür) 2-3 ay belki daha fazla oldu geleli. Evet ilk zamanlar yoktu bende bazı şeylri oradan alamıyordum ancak sonrasında bu özellik geldi çok şükür.