kendiniz o ürünü sevmedi diye almış olduğunuz satıcı açık ürünü ne yapacak hocam biraz da insaflı davransınız keşke,yeme garantili satılıyorsa ayrı ama yaptığınız yakışmamış.
Katılıyorum. Resmen iyi niyetlerini suistimal etmişsiniz. Amazon iyi ama müşterileri kötü.