• 23-03-2023, 23:34:48
    #1
    Yurtdışından alınan IPhone’larda hala geçici imei uzatma yapılıyor mu ?
  • 23-03-2023, 23:37:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Süresiz bir şekilde kayıt bitti ama farklı bir kayıt var oda 3 6 ay 1000 lira pahalı
  • 23-03-2023, 23:38:41
    #3
    O işlem geçici olarak gelmişti ve komple kaldırdılar.
    YD cihaz alıp 6 veya 8 ay kadar Türkiye'de aktif olarak kullanabilirsiniz. Ocak ayında sıfırlanıyor bu şekilde döngüye giriyordu daha önce. Şu an durum nedir bilmiyorum.
  • 23-03-2023, 23:41:54
    #4
    yurtdışından alınan cihazlar 120 gün süre ile Türkiye sınırları içerisinde kullanılabilir. sonrasında edevlet üzerinden kayıt yaptırmanız gerekiyor sanırım 6000tl civarı bir ücreti var. onun dışında farklı bir yol mevcut değil. süre uzatma ve imei atma gibi olaylar tamami ile kalktı artık. (daha bugün arkadaşın telefonu için uğraştık. araştırdık.)
  • 23-03-2023, 23:44:54
    #5
    BLasTeaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O işlem geçici olarak gelmişti ve komple kaldırdılar.
    YD cihaz alıp 6 veya 8 ay kadar Türkiye'de aktif olarak kullanabilirsiniz. Ocak ayında sıfırlanıyor bu şekilde döngüye giriyordu daha önce. Lu an durum nedir bilmiyorum.
    caneraltinel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtdışından alınan cihazlar 120 gün süre ile Türkiye sınırları içerisinde kullanılabilir. sonrasında edevlet üzerinden kayıt yaptırmanız gerekiyor sanırım 6000tl civarı bir ücreti var. onun dışında farklı bir yol mevcut değil. süre uzatma ve imei atma gibi olaylar tamami ile kalktı artık. (daha bugün arkadaşın telefonu için uğraştık. araştırdık.)
    çift sim var ya hocam 120 sonunda 2. Sime takınca 120 gün daha kullanıyordu şu an öyle bir durum var mı acaba
  • 23-03-2023, 23:46:47
    #6
    Emcey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çift sim var ya hocam 120 sonunda 2. Sime takınca 120 gün daha kullanıyordu şu an öyle bir durum var mı acaba
    Var hocam
  • 23-03-2023, 23:46:54
    #7
    Emcey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çift sim var ya hocam 120 sonunda 2. Sime takınca 120 gün daha kullanıyordu şu an öyle bir durum var mı acaba
    Maalesef. artık direk tek sime kayıt oluyor. ayrıca pasaport sahibi ve hat sahibi aynı kişi olması lazım.
  • 23-03-2023, 23:48:27
    #8
    Emcey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çift sim var ya hocam 120 sonunda 2. Sime takınca 120 gün daha kullanıyordu şu an öyle bir durum var mı acaba
    Daha önce vardı hâlâ geçerli sanırım.
  • 23-03-2023, 23:50:22
    #9
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var hocam
    caneraltinel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef. artık direk tek sime kayıt oluyor. ayrıca pasaport sahibi ve hat sahibi aynı kişi olması lazım.
    BLasTeaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce vardı hâlâ geçerli sanırım.
    geçen sene yapanlar vardı bu yıl mı değişti hocam imei uzatma ikinci sim olayı deneyen kullanan var mı acaba