HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var hocam
caneraltinel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef. artık direk tek sime kayıt oluyor. ayrıca pasaport sahibi ve hat sahibi aynı kişi olması lazım.
BLasTeaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce vardı hâlâ geçerli sanırım.
geçen sene yapanlar vardı bu yıl mı değişti hocam imei uzatma ikinci sim olayı deneyen kullanan var mı acaba