Maalesef. artık direk tek sime kayıt oluyor. ayrıca pasaport sahibi ve hat sahibi aynı kişi olması lazım.
Daha önce vardı hâlâ geçerli sanırım.
geçen sene yapanlar vardı bu yıl mı değişti hocam imei uzatma ikinci sim olayı deneyen kullanan var mı acaba