iPhone Geçici Imei Uzatma
19
●3.558
- 23-03-2023, 23:37:17Üyeliği durdurulduSüresiz bir şekilde kayıt bitti ama farklı bir kayıt var oda 3 6 ay 1000 lira pahalı
- 23-03-2023, 23:41:54yurtdışından alınan cihazlar 120 gün süre ile Türkiye sınırları içerisinde kullanılabilir. sonrasında edevlet üzerinden kayıt yaptırmanız gerekiyor sanırım 6000tl civarı bir ücreti var. onun dışında farklı bir yol mevcut değil. süre uzatma ve imei atma gibi olaylar tamami ile kalktı artık. (daha bugün arkadaşın telefonu için uğraştık. araştırdık.)
- 23-03-2023, 23:44:54BLasTeaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleçift sim var ya hocam 120 sonunda 2. Sime takınca 120 gün daha kullanıyordu şu an öyle bir durum var mı acabacaneraltinel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2023, 23:46:54Maalesef. artık direk tek sime kayıt oluyor. ayrıca pasaport sahibi ve hat sahibi aynı kişi olması lazım.Emcey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2023, 23:48:27Daha önce vardı hâlâ geçerli sanırım.Emcey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2023, 23:50:22HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecaneraltinel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülegeçen sene yapanlar vardı bu yıl mı değişti hocam imei uzatma ikinci sim olayı deneyen kullanan var mı acabaBLasTeaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle