yurtdışından alınan cihazlar 120 gün süre ile Türkiye sınırları içerisinde kullanılabilir. sonrasında edevlet üzerinden kayıt yaptırmanız gerekiyor sanırım 6000tl civarı bir ücreti var. onun dışında farklı bir yol mevcut değil. süre uzatma ve imei atma gibi olaylar tamami ile kalktı artık. (daha bugün arkadaşın telefonu için uğraştık. araştırdık.)