BLasTeaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O işlem geçici olarak gelmişti ve komple kaldırdılar.
YD cihaz alıp 6 veya 8 ay kadar Türkiye'de aktif olarak kullanabilirsiniz. Ocak ayında sıfırlanıyor bu şekilde döngüye giriyordu daha önce. Lu an durum nedir bilmiyorum.
caneraltinel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yurtdışından alınan cihazlar 120 gün süre ile Türkiye sınırları içerisinde kullanılabilir. sonrasında edevlet üzerinden kayıt yaptırmanız gerekiyor sanırım 6000tl civarı bir ücreti var. onun dışında farklı bir yol mevcut değil. süre uzatma ve imei atma gibi olaylar tamami ile kalktı artık. (daha bugün arkadaşın telefonu için uğraştık. araştırdık.)
çift sim var ya hocam 120 sonunda 2. Sime takınca 120 gün daha kullanıyordu şu an öyle bir durum var mı acaba