Emcey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çift sim var ya hocam 120 sonunda 2. Sime takınca 120 gün daha kullanıyordu şu an öyle bir durum var mı acaba
Maalesef. artık direk tek sime kayıt oluyor. ayrıca pasaport sahibi ve hat sahibi aynı kişi olması lazım.