• 22-03-2023, 23:19:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Günümüzde tüm sosyal platformlarda kullanıcı adı ücretsiz değişimi yapılırken çok sevdiğimiz r10 da neden hem de pahalı bunu anlamış değilim sahtekarlık önleme demeyin parayla alınıyor unutmayın admin den 1 defaya mahsus değişim Taleb ediyorum genel kitle gelişimi olacaktır.
    Sizlerinde yorumunu bekliyorum
    Selametle iyi forumlar...
  • 22-03-2023, 23:22:03
    #2
    Wordpress
    Bence her üyenin 1 adet ücretsiz değiştirebilme hakkı olmalı. Forumu yeni çözmek için girenler random kullanıcı adı seçiyorlar, daha sonra iş yapmak için kullanacakları zaman büyük bir sorun haline geliyor.
  • 22-03-2023, 23:22:46
    #3
    emredemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Günümüzde tüm sosyal platformlarda kullanıcı adı ücretsiz değişimi yapılırken çok sevdiğimiz r10 da neden hem de pahalı bunu anlamış değilim sahtekarlık önleme demeyin parayla alınıyor unutmayın admin den 1 defaya mahsus değişim Taleb ediyorum genel kitle gelişimi olacaktır.
    Sizlerinde yorumunu bekliyorum
    Selametle iyi forumlar...
    Bunun parayla olması benim de çok garibime gitmişti.Üzücü.
  • 22-03-2023, 23:24:32
    #4
    Ben de bir defalık ücretsiz kullanıcı adı değiştirme talep ediyorum. Dediğiniz gibi çok pahalı.
  • 22-03-2023, 23:24:36
    #5
    emredemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Günümüzde tüm sosyal platformlarda kullanıcı adı ücretsiz değişimi yapılırken çok sevdiğimiz r10 da neden hem de pahalı bunu anlamış değilim sahtekarlık önleme demeyin parayla alınıyor unutmayın admin den 1 defaya mahsus değişim Taleb ediyorum genel kitle gelişimi olacaktır.
    Sizlerinde yorumunu bekliyorum
    Selametle iyi forumlar...
    paralı olmamalı evet ama diğer taraftan her önüne gelen nik değişmek isteyecek nasıl uğraşacaksın.sana bir kereye mahsus yapsalar diğerlerin hakkı yenecek. ben nikimi değiştirmek sitemiyorum sadece 5 rakamının atılmasını istiyorum çünkü istemeden 5 rakamını ekledim.onu bile nik değişimi sayıyorlar. nik deüğişimi ya tamamen yasaklanacak yada paralı olmaya devem edecek.en azından makul bir ücretle.yoksa önüne geçemezsin bu isteklerin.
  • 22-03-2023, 23:29:13
    #6
    shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence her üyenin 1 adet ücretsiz değiştirebilme hakkı olmalı. Forumu yeni çözmek için girenler random kullanıcı adı seçiyorlar, daha sonra iş yapmak için kullanacakları zaman büyük bir sorun haline geliyor.
    dediğiniz gibi foruma girerken kendi adım doluydu, rastgele bikaç harf yazdım şimdi değiştirmek istesemde değiştiremiyorum. 1 defa değiştirme hakkı olsa yada 1 yıllık üye olduktan snra 1 defa hak tanısalar çok daha iyi olur.
  • 22-03-2023, 23:29:20
    #7
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    En azından makul bir ücret olsaydı güzel olurdu veya 1 kere ücretsiz değişim hakkı olsaydı
  • 22-03-2023, 23:44:36
    #8
    shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence her üyenin 1 adet ücretsiz değiştirebilme hakkı olmalı. Forumu yeni çözmek için girenler random kullanıcı adı seçiyorlar, daha sonra iş yapmak için kullanacakları zaman büyük bir sorun haline geliyor.
    Çok mantıklı
  • 22-03-2023, 23:44:36
    #9
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paralı olmamalı evet ama diğer taraftan her önüne gelen nik değişmek isteyecek nasıl uğraşacaksın.sana bir kereye mahsus yapsalar diğerlerin hakkı yenecek. ben nikimi değiştirmek sitemiyorum sadece 5 rakamının atılmasını istiyorum çünkü istemeden 5 rakamını ekledim.onu bile nik değişimi sayıyorlar. nik deüğişimi ya tamamen yasaklanacak yada paralı olmaya devem edecek.en azından makul bir ücretle.yoksa önüne geçemezsin bu isteklerin.
    Sistem özelliği olarak tanımlanacak ayarlardan 1 defaya mahsus değiştirilebilecek ücretsiz. Uğraşmalık bir durum yok istenildikten sonra